Entrades durant el segon trimestre de 2011

Durant el segon trimestre d’aquest any de 2011 hem rebut una quantitat considerable de documentació. Sembla que la inauguració dels nous locals més espaiosos i confortables ho hagi estimulat.
D’alguna ja n’hem donat compte en aquest mateix bloc, però paga la pena fer-ne una relació amb tot el que ens ha arribat i que té un cert volum.
▪ Ocupà una pàgina del nostre blog el manuscrit que compràrem de Jaume Mercadé i Queralt, antic alumne de l'Escola Pia de Valls.
▪ En Paco Martínez-Sòria i Ramos ens envià algunes cartes i escrits.
▪ En Josep Ma. Valls i Casanovas ens donà algun llibre i objectes que quedaven a la casa familiar.
▪ En Jordi Sistach ens donà algun llibre interessant com una Bíblia del pare Felipe Scío en tres volums i moltes làmines.
▪ En Miquel Truyols i Vergés ens portà un llibre d’actes de l’Associació d’Antics Alumnes de Vilanova i la Geltrú que ell guardava de quan era secretari.
▪ L'Eduard Pini ens ha portat un parell de CDs amb tota la documentació generada els nou anys que ha estat a Cuba; hi abunden les fotografies. En poc espai, hi ha molta documentació.
▪ L'Aniol Noguera ens donà els llibres dels quatre cursos d’ESO que va fer servir a Calella: cal notar que eren llibres experimentals, que no s’imprimiren.
▪ En Lluís Tort ens ha portat apunts de les matèries exposades durant els seus anys de professor universitari: ocupen tres caixes. També un nombre molt considerable de llibres sobre empreses i educació especialment.
▪ Del col•legi Calassanci ens han portat documentació administrativa que ocupa seixanta-dos metres lineals: caldrà classificar-la i fitxar-la.
▪ El secretari provincial ens ha baixat disset caixes de documentació.
▪ Marian Federico ha donat la documentació sobre les convivències familiars a Pineta des de 1971 fins 1995. Ocupa una caixa gran de 20 cm.
▪ Del departament jurídic hem rebut cinc caixes.
▪ Gràcies a Antoni Ballús tenim llibres, manuscrits, fotografies i objectes del pare Albert Foix, especialment referents als Pueri Cantores que dirigí.
Tenim pendents i confirmades dues entregues més d’un volum considerable però ja ho direm quan ens arribin.
Els nous espais, doncs, es van ocupant.