La biblioteca de l’Escola Pia de Moià guardonada pel Ministeri d’Educació.

El desembre passat es va publicar la resolució del concurs nacional de bones pràctiques per a la dinamització i innovació de les biblioteques escolars per l'any 2009, convocat per la Secretaria d'Estat d'Educació i Formació Professional, en la que la biblioteca de l'Escola Pia de Moià va rebre el tercer premi en la modalitat C, corresponent a centres docents concertats. La Secretaria ha premiat l'esforç de la biblioteca per introduir els petits en l'hàbit de la lectura a través de projectes com "L'escola llegeix", en el que diàriament els alumnes dediquen 15 minuts a la lectura, i la voluntat de convertir-se en instrument de consulta  i recerca d'informació per a treballs per projectes, fomentant l'autonomia, el treball cooperatiu i el saber cercar informació.
El premi està dotat amb 7.000 euros. Els resultats del concurs en totes les seves categories, amb una breu explicació dels projectes guardonats, ha estat publicat pel Ministeri d'Educació i a la Biblioteca de l'Arxiu Provincial de l'Escola Pia de Catalunya en tenim un exemplar.