Tractat sobre la Trinitat

Fernando Guillen Preckler. The Mystery of God : an inquiry on the Holy Trinity. Quezon City (Philippines),  Loyola Schoool of Theology ; Ateneo de Manila University ; Loyola Heights, 2009

Ens ha arribat a la biblioteca de l’arxiu una obra de l’Escolapi català Ferran Guillen, professor  a la Calasanz Formation House a Quezon City, Filipines,  i que es troba de visita a Catalunya aquests dies. Es tracta d’un tractat sobre la fenomenologia dels moviments espirituals i de creença en Déu, especialment en el context asiàtic i especialment filipí. S’analitzen les religions asiàtiques, les monoteistes no cristianes,  els nous movimens religiosos cristians, moviments asiàtics i moviments esotèrics. La segona part del llibre analitza les fonts bíbliques que estableixen el monoteisme trinitari. Dirigit als estudiants de teologia de la Loyola School of Theology.